Tilmelding åbner d. 12. Marts kl. 20.00.
Tilmeldingen lukker d. 30. April

LINK TIL TILMELDINGEN:
Konkurrence patruljer: Klik her for tilmelding.
Veteran patruljer: Klik her for tilmelding.


DELTAGERBEGRÆNSNING:
Konkurrence patruljer: 35
Veteran patruljer: 15


PRIS:
Prisen er 350 kr pr. deltager samt 100 kr pr. bestilt t-shirt. Beløbet skal overføres til reg. 4662, konto 4930104396. Bemærk at jeres tilmelding først er endeligt bekræftet, når vi har modtaget betalingen. Betalingen skal modtages senest 14 dage efter jeres tilmelding.


HVILKEN INFO SKAL GIVES VED TILMELDING?
  • Patuljenavn, navn på gruppen, korps, patruljens adventurespejd ID (hvis i har et). Bemærk at patruljenavnet IKKE må indeholde specialtegn (fx. &, / eller %)
  • Patruljelederens email-adresse og mobiltelefonnummer. Vi forventer at kunne komme i kontakt med patruljen før, under og efter Bispestaven på dette nummer!
  • Navn og fødselsdato (i formatet DD-MM-ÅÅ) på alle patruljens medlemmer, samt hvor mange gange hver deltager tidligere har deltaget på Bispestaven.
  • Om i ønsker at bestille Bispestaven t-shirts (pris: 100 kr/stk), og i så fald hvor mange i hhv str. S, M, L eller XL.
  • Navn, email og telefonnummer for en ekstern kontaktperson, samt hvem denne kontaktperson er i forhold til jer (forælder til PL, tropsleder eller lign). Denne person må ikke være med i patruljen.
  • Evt. andre kommentarer som fx. relevante sygdomme, diæter og lign.

DIGITALT SLUSELØB
For at sikre at det ikke kun handler om at være hurtig på tasterne for at få en plads på Bispestaven, benytter vi igen i år digitalt sluseløb til tilmeldingen!
Hvis i har været på Bispestaven før kender i konceptet. Kort sagt er det et kapløb, hvor man bliver forsinket undervejs via tidsstraffe, der tildeles alt efter hvor godt man kan svare på en række spørgsmål undervejs. Spørgsmålene kan handle om alt mellem himmel og jord. Man skal således både være hurtig til at indtaste informationerne, samt at svare rigtigt på flest muligt spørgsmål for at få sendt tilmeldingen afsted i tide...

Helt konkret er tilmeldingen delt ind i 3 sider. På hver side skal i indtaste tilmeldingsdata samt svare på 4 spørgsmål (slusepost). Når i trykker jer videre til næste trin i tilmeldingen vil dette ske med en forsinkelse på 20 s pr. forkert svar. Dvs. at i kan blive forsinket maximalt 4 minutter undervejs, hvis alle jeres 12 spørgsmål er forkerte.
Til sidst kommer i til en side hvor i får bekræftet at jeres tilmelding er komplet. Vi modtager først tilmeldingen når i er nået til denne side. Tilmeldingen kan ikke afbrydes og genoptages senere.